R. Kelly got SMACKED by Michelle Obama IN CHICAGO (YOU MUST SEE THIS) – Chicago Video



R. Kelly showed up in a Chicago club and didn’t see what was coming! After Lifetime premiered the Surviving R. Kelly Show there has been a uproar on social media to Silence R. Kelly. Its been reported that The BLACK First Lady came to the rescue and SILENCED R. Kelly in his home town of Chicago inferno of Beyonce and Jay-Z

source

Some local news is curated - Original might have been posted at a different date/ time! Click the source link for details.

50 Comments - Write a Comment

  1. Some big girls would have wore him out. He would've been too tired to be whooping ass and starving bitches.

    Reply
  2. Yooooo I don’t know what side of YouTube I came to but OMG??????????? NEW SUBBY!!!!!

    Reply
  3. U biches need to stay off r to. Kelly dick

    Reply
  4. Bruhhhhh nose ??????????????????????????????

    Reply
  5. LMAO, you are too funny!! Love it?

    Reply
  6. Lol yeah I bet he sucked Michelle Obamas dick

    Reply
  7. You bitches need to step y'all game up

    Reply
  8. You sound like a fool rkelly is the man watch what the fuck u say we dont play that shit stop hating

    Reply
  9. How you gone cry wolf when you out here looking like the beast from Beauty and the Beast…. I mean Ohh My God!!! ?????????

    Reply
  10. He just steadily roast people it's great. Wendy Williams

    Reply
  11. he just never ran into a real crazy bihh…he knows what the hell he doing Old ass freak bastard

    Reply
  12. R. Kelly is innocent these hoes lying if you disagree you take dick in your ass ??

    Reply
  13. Look at that hooker lol and I know because of KRS 1

    Reply
  14. I know I shouldn't laugh but this had me in tears. Not child support

    Reply
  15. Lmaooooo R.jelly .. this shit is funny as hell but true

    Reply
  16. he needs to get his ass smacked for wat he did pervert

    Reply
  17. You sir
    Or madam you you should go back to your cage

    Reply
  18. You are too much! You should give up your day job, and become a comedian. .kevin hart and Steve Harvey Could learn a thing or two from you, because they don’t have a funny bone in them!!

    Reply
  19. I think young Pharoah stole your flow?

    Reply
  20. "how you going to let nigga that cant read hold you hostage?"?????????

    Reply
  21. im dead! this shit is funnyyyyyyyyyy

    Reply
  22. you sound sick… skip all the effects… uuuuhhh…

    Reply
  23. Do one with Steve adams Jason momoa ????

    Reply
  24. Really YouTube really, you recommend this to me…

    Reply
  25. " but that's negro hair nor there" lmfao

    Reply
  26. I was trying to sing along the outro 🙁

    Reply
  27. Adlibs…

    *look at that snoze

    Lmao

    Reply
  28. Dude sound like the blk guy from family guy ?

    Reply
  29. This video is the best. Loool

    Reply
  30. is Wayne Brady gonna have to smack a soul singer?

    Reply
  31. Lmfaoooooo I'm f*cking screamingggggg!!!!!!!!!!

    Reply
  32. Not once did he say anything about Michelle Obama smacking R Kelly and is it just me or do he sound like he got a little sugar in his tank and it's crazy how all y'all make these YouTube videos about black artist and actor but don't see one on any of these white actor , artist and movie executive and president won't you make a video on that shit that's why they so fast to want lock black actor or artist because black like you want to throw them under bus so you can get a head. Ijs that's f@#ked up

    Reply
  33. OMG Drea definitely looks like Nina Simone ???

    Reply

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Send this to a friend